עשה למען ילדי התימנים שרידי חרב, הרוצים להמשיך דרכי אבות בתורה ובתפילות.
מי לה' אלי.
שייכים אנו למחנה הקדוש, עם הנצח, אור לגויים. עלינו להתחבר אל הנאמנים ולהתרחק ולהתנתק מתרבות יוון המנסה לכבוש את העם היהודי.
להצטרף ללוחמים הגיבורים ממשיכי המכבים, בשמירת שבת כשרות וקיום המצוות ולברך ולהודות שלא עשני גוי.
מאמרים
מרד החשמונאים - כאשר עלה אנטיוכוס הרביעי לשלטון. רצה שכל היהודים יקבלו את תרבות יוון. הוא העלה את מעמדם של המתיוונים, ומינה אותם למשרות חשובות, הוא עודד אותם להכניס לירושלים פולחן יווני, כדי לגרום לצעירים למאוס בדרך עמם... להמשך
באנו חושך לגרש - המלחמה לא נסתיימה.
זכינו ולאחר אלפיים שנות גלות, עם ישראל חזר לאדמתו.
המוני העולים ובמיוחד התימנים יראים ושלמים עלו לציון לחונן עפר הארץ להמשיך את שליחות העם היהודי בארצנו הקדושה.
אך כאן חיכו להם אנשי הממסד הכפרני מנהיגי המדינה המשכילים המתיוונים, הפועלים להקים מדינה על פי תרבות יוון. שאיפתם להיות עם חופשי בארצנו, חופשי מתורה וממצוות. עולים פוזרו במחנות ואוהלים, הילדים נלקחו לקיבוצים ולבתי ספר חילונים. השפילו את ההורים ורמסו את התורה ואת השבת בכח החוקה הנעורה מתורה, המשטרה ובית המשפט.
היה נראה כי המתייוונים מנצחים, כי יראי ה' מעטים ואין קולם נשמע... להמשך
אמרו חז"ל, פתילות ושמנים שאין מדליקים בהם בשבת, מדליקים בהם בחנוכה. (שבת כא) אפילו נשמות כאלה (נר ה' נשמת אדם) שהשבת אינה מעוררת אותן, ואין לה השפעה עליהן, יש בכוחו של חנוכה לעורר אותן... שכן גם בימי החשמונאים נמצאו רבים מן היהודים במדרגה שפילה מאד.